Известие

Collapse
No announcement yet.

Проблемна 156ца 1.8

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
    И в една друга тема ти бях написал че бензиновите пари влизат през десния край на колектора. Има един син маркуч той минава в метален през един електромагнит (вижда се от канал) и влиза в колектора.

    Това дето е до хидравличната течност движи нещо в колектора, но това може би променя някаква дължина вътре в колектора (е в това не съм много сигурен - но сигурно има хора който знаят за какво е,) но според мен твърдо не е за бензиновите пари.
    Това е маханизъма за промяна на дължината на смукателния колектор в някоя тема бях постнал какво представлява на него ако не се лъжа има едно маркуче вакуум ако не ме лъже паметта е черно а по принцип бензиновите пари трябва да минават през филтрър с активен въглен който е в подкалника на предна дясна гума.
    156 1,8 ТS 99
    Nissan Murano 2005

    Comment


    • #32
      Първоначално публикувано от Novachev Покажи съобщение
      Това е маханизъма за промяна на дължината на смукателния колектор в някоя тема бях постнал какво представлява на него ако не се лъжа има едно маркуче вакуум ако не ме лъже паметта е черно а по принцип бензиновите пари трябва да минават през филтрър с активен въглен който е в подкалника на предна дясна гума.
      Ето за това говоря аз.
      Attached Files
      Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

      Comment


      • #33
        Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
        Ето за това говоря аз.
        Мда, това е джаджата която променя пътя на въздуха в вх. колектори - но ме съмнява да има някакво значение за работата на двг при стартиране, защото тя се пуска при 2700 оборота доколкото знам......вариатора сработва при 1700, това при 2700 - възможно е и да е обратното, но това съм запомнил.....иначе като бръкнеш под това, и можеш да напипаш лостчето което се вдига в случая нагоре и надолу, но по мойте тестове докато колата е на обороти няма никаква разлика когато го местиш.......
        "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
        F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

        Comment


        • #34
          Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
          Мда, това е джаджата която променя пътя на въздуха в вх. колектори - но ме съмнява да има някакво значение за работата на двг при стартиране, защото тя се пуска при 2700 оборота доколкото знам......вариатора сработва при 1700, това при 2700 - възможно е и да е обратното, но това съм запомнил.....иначе като бръкнеш под това, и можеш да напипаш лостчето което се вдига в случая нагоре и надолу, но по мойте тестове докато колата е на обороти няма никаква разлика когато го местиш.......
          Как разбра пък, че вариатора сработва при 1700 оборота?
          Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

          Comment


          • #35
            И аз да кажа - вариатора сработва точно при 3000оборота (не че и други не са го казвали). Защото е голям кеф тръгваш от светофар и някой се напъва след теб и точно при 3000 колата се изстрелва и виждаш как всички умират зад теб
            Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

            Comment


            • #36
              Първоначално публикувано от oem Покажи съобщение
              Как разбра пък, че вариатора сработва при 1700 оборота?
              Ми изчетох почти всички мнения в Алфаоунър, и Алфа156.нет относно въпроса, и оборотите който се казват бяха 1700 и 2700, като повечето бяха за 1700 на вариатора, и 2700 за колекторите......когато си закачих лампичка при тестването на вариат.(въпреки че я вързах неправилно) се появяваше едно примигване преди 2000 об., така че съм склонен да приема това, въпреки че допускам и да е обратното - другото което направих е при двигател на обороти да подам ръчно 12 волта на селеноида на вариат и да го задействам - когато е на празен ход двг започва да глъхне - когато го направя към 1200 - 1400 оборота също се усеща промяна, която при същото на 2000 изчезва......
              Иначе имам осезаем пик в мощноста на 2700, оборота, който надали се получава само от провяна на пътя на въздуха, и по ми се чини че е от вариатова тогава.......не знам точно какъв диод да вържа на селеноида че да стане ясно.....
              "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
              F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

              Comment


              • #37
                При подобна система с променлив обем на всмутетелния колектор на SIEMENS simtec промяната на дължината на колектора става при 3600 оборота в минута но при алфата може да е различно.
                156 1,8 ТS 99
                Nissan Murano 2005

                Comment


                • #38
                  Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                  .......не знам точно какъв диод да вържа на селеноида че да стане ясно.....
                  купаваш си от магазин за резервни части какъв да е светодиод (зелен, червен, ....). На едния му извод (няма значение на кой) запояваш съпротивление 2килоома (0.125W или 0.250W - пак е без значение). Запояваш му две жички и пробваш на акумулатора дали свети (това е за да си сигурен че светодиода свети, а и да видиш колко силно свети). При едното положение няма да свети. Запомняш коя жичка е на плюс (не че има кой знае какво знечение) когато свети, и го вързваш към клемата на вариатора (лошото е че по схемата дават че и двата извода са червени). Ако не светне от първия път разменяш жичките и трябва да светне (това обаче го пробваш, когато колата е в движение, за да си сигурен че електромагнитния клапан е сработил). И казваш при колко сработва.
                  Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                  Comment


                  • #39
                    Така е при екотеците на Опел.При Алфата по-логично изглежда де е при по-ниски обороти.Все пак във високите вариатора си върши работата.
                    Поне моята,като я сравнявам с предишните ми Алфи има повече тяга в ниските.
                    Sprint-ex./155 2.0 16v. x2-ex./145QV-еx./156 2.0-ex./ GTV2.0 -ex./166 2.0-ех./147jtd-ex./156SW 2.4jtd-ex./146jtd-ex.
                    Alfa 147jtd/Alfa 147 Selespeed

                    Comment


                    • #40
                      значи... моя приятел с 156чката хубаво се отърва, а можеше да си я направи и да си кара хубава кола- поне така си мисля аз самия.
                      другото, което почвам да си мисля четейки по- горните постове, стигам до някакво такова заключение, че алфите са ама най- трудните коли за поддръжка на света ?!?
                      днес на улицата срещнах един колега със 156 комби, който беше ударил радиатора и колата беше останала без капка вода и чакаше пътна помощ да го закара до сервиза... почнах да си говоря с него да подочуя някоя и друга добра дума за алфата от човек, дето има такава, защото до момента от сервизи, приятели, познати и собственици чувам само следното:
                      "ебати кенефа, пълен труп, най- гадната кола възможна, как можа да си я вземеш..." но не би. човекът само каза- дал съм 7000лв за да я направя кола и не успях- ако мога да я продам... и там почна некви неща дето би направил ако успее да я продаде.

                      И по тематаа- понеже не само моя човек имаше проблеми с това притрисане (абе всяка алфа ли ги има тия проблеми, защото много хора ми обясниха- ааа да и при нас е така не се безпокой, кенеф си е колата- нормално е) и слязох да видя нещата, които OEM ми каза да видим в на моя приятел ех- алфата. значи не разбрах кво точно трябва да наскубя за да почне да пали хубаво (моята като я запаля първия път тресе яко, гася я и после като я пална си пали добре. при изфорсирване на празен ход колата си тресе няма значение- студена или топла- просто топла го прави по- слабо но пак си тресе)
                      Та отворих капака и за 200тен път се втрещих при вида на наистина невероятно сложно изглеждащата наредна- не съм автомобилен лаик, но за първи път пред в живота си виждам кола пред чийто отворен капак седя зяпнал и невярващ. наистина ми се струва че в нея има детайли, които просто няма в другите коли!
                      та взирайки се в тая италянска бъркотия съзрях синия маркуч, който не беше закачен изобщо към една стърчаща хуйня зад казанчето за хидр. течност! Много ми е интересно как досега не съм го видял и тука идва главния въпрос- Дали е паднало само, дали от автокъщата са го махнали и защо, дали БОБО не го е свалил и пак защо, и на какво влияе тоя син маркуч, защото освен че колата тръгна малко по- добре в ниските обороти (преди 3000) пак запали гадно и пак тресе! Моля за мнение
                      Добавките, тиксото и телта не ремонтират Вашата кола!!!

                      Comment


                      • #41
                        Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                        съзрях синия маркуч, който не беше закачен изобщо към една стърчаща хуйня зад казанчето за хидр. течност!
                        Колкото по-бързо го закачиш толкова по-добре за теб.

                        PS
                        И колите изобщо не са кенефе - напротив даже са си много добри.
                        На който не му харесва да си я продава.
                        Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                        Comment


                        • #42
                          Първоначално публикувано от titanium Покажи съобщение
                          значи... моя приятел с 156чката хубаво се отърва, а можеше да си я направи и да си кара хубава кола- поне така си мисля аз самия.
                          другото, което почвам да си мисля четейки по- горните постове, стигам до някакво такова заключение, че алфите са ама най- трудните коли за поддръжка на света ?!?
                          днес на улицата срещнах един колега със 156 комби, който беше ударил радиатора и колата беше останала без капка вода и чакаше пътна помощ да го закара до сервиза... почнах да си говоря с него да подочуя някоя и друга добра дума за алфата от човек, дето има такава, защото до момента от сервизи, приятели, познати и собственици чувам само следното:
                          "ебати кенефа, пълен труп, най- гадната кола възможна, как можа да си я вземеш..." но не би. човекът само каза- дал съм 7000лв за да я направя кола и не успях- ако мога да я продам... и там почна некви неща дето би направил ако успее да я продаде.

                          И по тематаа- понеже не само моя човек имаше проблеми с това притрисане (абе всяка алфа ли ги има тия проблеми, защото много хора ми обясниха- ааа да и при нас е така не се безпокой, кенеф си е колата- нормално е) и слязох да видя нещата, които OEM ми каза да видим в на моя приятел ех- алфата. значи не разбрах кво точно трябва да наскубя за да почне да пали хубаво (моята като я запаля първия път тресе яко, гася я и после като я пална си пали добре. при изфорсирване на празен ход колата си тресе няма значение- студена или топла- просто топла го прави по- слабо но пак си тресе)
                          Та отворих капака и за 200тен път се втрещих при вида на наистина невероятно сложно изглеждащата наредна- не съм автомобилен лаик, но за първи път пред в живота си виждам кола пред чийто отворен капак седя зяпнал и невярващ. наистина ми се струва че в нея има детайли, които просто няма в другите коли!
                          та взирайки се в тая италянска бъркотия съзрях синия маркуч, който не беше закачен изобщо към една стърчаща хуйня зад казанчето за хидр. течност! Много ми е интересно как досега не съм го видял и тука идва главния въпрос- Дали е паднало само, дали от автокъщата са го махнали и защо, дали БОБО не го е свалил и пак защо, и на какво влияе тоя син маркуч, защото освен че колата тръгна малко по- добре в ниските обороти (преди 3000) пак запали гадно и пак тресе! Моля за мнение
                          Аз не мога да разбера тази логика. Понеже разбираш от коли горе-долу както сам каза искам да те попитам дали си отварял американска или японска кола и на каква база правиш това изказване. Искам да ти кажа, че аз допреди две години съм карал само немски коли. Доволен съм наистина това са добри коли. Алфата наистина си има своите особености, но не мога да разбера употребата на думата "КЕНЕФ". Не го приемам. Аз съм карал доста коли, и трябва да кажа, че в този клас на тази възраст и в тази ценова рамка не съм карал нищо, което така да ме е грабнало. Да, колата си иска своето, но в крайна сметка за всяко удоволствие се плаща, а за мен да караш тази кола си е удоволствие.
                          "Моралните устои не могат да бъдат създадени с параграфите на закона".
                          К.М.

                          Comment


                          • #43
                            Първоначално публикувано от n_netov Покажи съобщение
                            купаваш си от магазин за резервни части какъв да е светодиод (зелен, червен, ....). На едния му извод (няма значение на кой) запояваш съпротивление 2килоома (0.125W или 0.250W - пак е без значение). Запояваш му две жички и пробваш на акумулатора дали свети (това е за да си сигурен че светодиода свети, а и да видиш колко силно свети). При едното положение няма да свети. Запомняш коя жичка е на плюс (не че има кой знае какво знечение) когато свети, и го вързваш към клемата на вариатора (лошото е че по схемата дават че и двата извода са червени). Ако не светне от първия път разменяш жичките и трябва да светне (това обаче го пробваш, когато колата е в движение, за да си сигурен че електромагнитния клапан е сработил). И казваш при колко сработва.
                            Уф.......а отде да го взема и това съпротивление?????
                            Баси много я мразя електрониката........
                            "Anybody that tells me a good car is one that is light with low power to weight ratio is an amateur" - Kazutoshi Mizuno-designer of Nissan GTR
                            F=M x A - Исак Нютон - amateur.....

                            Comment


                            • #44
                              Първоначално публикувано от ФЕРАРИСТ Покажи съобщение
                              Уф.......а отде да го взема и това съпротивление?????
                              Баси много я мразя електрониката........
                              там от където ще си купиш и светодиода - магазин за електронни компоненти
                              Alfa Romeo 156 1.8 T.SPARK

                              Comment


                              • #45
                                Ами има чарколяци защото просто управлението на мотора е по-ново поколение. Ако отвориш едно Ауди А4 ще видиш същото. Или Пасат от по-новите. Или Голф 4. по всички коли има електроника. На италианските коли инжекционите да не са италиански? Или повечето части по тях са немски. Просто е БОШ. Съшите БОШ инжекциони ги има и при много от немските автомобили. Не си мисли, че само алфите правят проблеми.

                                Аз пък с моята кола проблеми нямам. С ръка на сърцето заявявам, че моята кола се държи перфектно. Сутрин паля, газ до ламарината колата "самолет" няма да припука, няма да тресе. А тресеше. Имаше много проблеми като я взех. Този дето дал 7000 лв. и не я направил кола... ми да я е направил. Аз от как съм взел моята съм дал 2500 лв по нея. Като в тези пари са ми включени ксенонови фарове, музики и други шукариики. Сменил съм това онова по инжекциона и колата върви перфектно. Мотора ми не се чува да работи.

                                Не италианските коли са "кенефи". "кенефи" са повечето кли внесени от италия. Защото там кола много рядко се поддържа. И ауди да си вземеш от италия и с него ще има проблеми.

                                Другия проблем е, че много майстори станаха майстори. Диагностици всякви ги има вече. Купил си един четец и вече диагностик. Мани мани...

                                А най-се ядосвам като ми каже някой аз за 3 години не съм сменил нищо. Ама не ти казва колко неща има за смяна. То всеки може да не сменя нищо и да кара докато не издъхне.
                                Last edited by oem; d.m.y г., 11:03.
                                Discover us on Facebook page - Maha LPS3000 DynoMachine

                                Comment

                                Working...
                                X